اسرار خانه دار

اسرار خانه دار

اسرار خانه دار

اسرار خانه دار

طراحی ساختمانی تجاری، با نمای آجری در همدان

طراحی ساختمان اداری و تجاری ترمه در شهر همدان یکی از نمونه های موفق از دیدگاه بسیاری از کارشناسان معماری به حساب می آید .
وب‌سایت خانه طرح - ترجمه بهنام خیری: طراحی ساختمان اداری و تجاری ترمه در شهر همدان یکی از نمونه های موفق از دیدگاه بسیاری از کارشناسان معماری به حساب می آید . در طراحی ساختمان ترمه به فرم و عملکرد نگاه ویژه ای شده است . گویی و فرم و عملکرد همدیگر را تکمیل میکنند . در ادامه به توضیح بیشتری در خصوص طراحی ساختمان اداری تجاری ترمه می پردازیم .
 طراحی ساختمان اداری تجاری با نمای آجری
ادامه مطلب ...

دکوراسیونِ 3 آپارتمانِ شیک و یک خوابه

امروزه اغلب خانواده ها در خانه های آپارتمانی زندگی می کنند که اغلب آپارتمان ها متراژ کوچکی دارند و طراحی دکوراسیون داخلی آن ها تا حدودی دشوار است؛ در ادامه این مطلب دکوراسیون داخلی 3 آپارتمان شیک و زیبا یک خوابه با طراحی مدرن و متفاوت را مشاهده خواهید کرد.
وب سایت زیبایی خانه: امروزه اغلب خانواده ها در خانه های آپارتمانی زندگی می کنند که اغلب آپارتمان ها متراژ کوچکی دارند و طراحی دکوراسیون داخلی آن ها تا حدودی دشوار است؛ در ادامه این مطلب دکوراسیون داخلی 3 آپارتمان شیک و زیبا یک خوابه با طراحی مدرن و متفاوت را مشاهده خواهید کرد.
  دکوراسیون 3 آپارتمان شیک و جذاب با طراحی مدرن
ادامه مطلب ...

دکوراسیون آپارتمانی جذاب، با حال و هوای بهاری

دکوراسیون آپارتمانی جذاب با حال و هوای بهاری(1)

آمدن بهار بعد از زمستانی سرد مانند جادویی است که خورشید به آرامی بیرون می آید و جهان غرق در بی نهایت رنگ و زیبایی می شود.

وب سایت دکو بوم: آمدن بهار بعد از زمستانی سرد  مانند جادویی است  که خورشید به آرامی بیرون می آید و جهان غرق در بی نهایت رنگ و زیبایی می شود. در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل  نیز می توانید از زیبایی های این فصل شگفت آمیز کمک گرفته و بهار را با ایده های خلاقانه به خانه دعوت کنید.

   ادامه مطلب ...

نورپردازی خانه با این لوسترهای پذیرایی

لوستر پذیرایی، 20 مدل لوکس و زیبا

یکی از موثرترین عوامل در جلوه ی فضای داخلی نورپردازی می باشد. نورپردازی می تواند به عنوان بخشی از معماری فضای داخلی در فضای شما ایجاد شود. یکی از عناصری که می تواند علاوه بر کاربرد روشنایی جلوه ی دو چندانی به زیبای فضای داخلی شما ببخشد لوسترها می باشند.

  ادامه مطلب ...

آشپزخانه های صمیمی به سبک روستیک

در سبک طبیعت گرایی روستایی، استفاده از منسوجات با بافت های قابل لمس و متریال و مصالح قوی بسیار متداول است و فضایی صمیمی تر و همراه با راحتی بیشتر می آفریند.
29 ایده طراحی داخلی آشپزخانه به سبک روستیک
وب‌سایت معماری آرل: در سبک طبیعت گرایی روستایی، استفاده از منسوجات با بافت های قابل لمس و متریال و مصالح قوی بسیار متداول است و فضایی صمیمی تر و همراه با راحتی بیشتر می آفریند. از جمله مثال های کاربردی این سبک، به کارگیری کاشی های سفالین، قفسه ها و میز های چوبی در آشپزخانه، لوازم تزیینی ساخته شده از حصیر و ... می باشد. همچنین به منظور ترکیب طبیعت گرایانه با سبک روستایی، وجود فرش های الیافی طبیعی همانند فرش های پشمی، کرکی، گبه یا گلیم بسیار معمول است. در واقع انتخاب مبلمان و اسباب و اثاثیه می تواند به گونه ای باشد تا دستیابی به این سبک راحت تر صورت گیرد.
 
ادامه مطلب ...